Enklare dagar
Strategi och koncept och en varumärkesfilm för Affärsverken i syfte att lansera deras nya varumärkesplattform, en film som spreds i sociala medier.
- Film
- Kommunikation
- Koncept
- Strategi
Att visualisera det osynliga bandet
Det finns ett osynligt band mellan människor som bor i samma stad, som rör sig på samma platser, i sociala kretsar som smälter samman till en. Men det osynliga bandet är inte något vi tänker på, det bara finns där. På sätt och vis är det samma band som Affärsverken delar med sina kunder. Allt kretsar kring en plats som vi älskar, en plats vi kallar hem.
Filmen är producerad av Paraply. Musiken är producerad av Adam Grahn och baserad på en gammal svensk traditionell sång: Uti vår hage.
Uppdraget inkluderade:
- Research & strategi
- Koncept
- Art Direction
- Manus & storyboard
- Film Produktion
Relaterade case
Kom närmare hemkänslan
Din resa genom gröna Kronoberg
Hör av dig!
Vi på Milou hjälper gärna till och tar din kommunikation till nästa nivå. Skicka ett mail till oss idag, så hittar vi en lösning för din verksamhet.
hello@milou.se